فرش گرد در دکوراسیون منزل
29
مه

فرش گرد در دکوراسیون

روشهای استفاده از فرشهای بیضی شکل و گرد در خانه

فرش گرد در دکوراسیون در حالت ایده آل عملکرد تزئینی را انجام می دهند و باید در مرکز اتاق ، نزدیک محل مبل یا پنجره قرار گیرند
فرش های بیضی شکل و گرد  باعث می‌شوند کف اتاق بزرگ‌تر به نظر برسد. زیرا چشم را به همه گوشه‌های دیوار هدایت می‌کند و این باعث می‌شود فضا بزرگتر به نظر برسد.به همین دلیل، یک فرش گرد می‌تواند برای فضاهای کوچک مناسب باشد.

فرش گرد و بیضی در دکوراسیون خانه

فرش یکی از عناصر جهانی طراحی است. فرش ها نه تنها فضای گرم و راحتی را در خانه ایجاد می کنند ، بلکه می توانند به ابزاری عالی برای منطقه بندی فضا تبدیل شوند. همچنین عنصری هستند که مبلمان ، وسایل داخلی و دکوراسیون اتاق را بهم پیوند می دهند.

اندازه مناسب فرش را انتخاب کنید .

یک مدل کوچک برای تعریف مناطق مختلف عملکردی در فضای طرح کف باز ایده آل است . اما اگر می خواهید آن را زیر مبل قرار دهید ، به فرشی گسترده تر از مبل نیاز دارید.

فرش گرد در دکوراسیون ، برای هر اتاق مناسب هستند. آنها را بسته به نیاز و ایده خود می توانید به روش های مختلف قرار دهید.

اندازه مناسب فرش

کاربرد فرش گرد در دکوراسیون قسمت های مختلف خانه!

اتاق نشیمن

در اتاق نشیمن، وظیفه اصلی فرش ایجاد راحتی بیشتر برای صاحب و مهمانانش است که باید با در نظر گرفتن ظاهر اتاق انتخاب شود . رنگ ، بافت و نقش فرش را باید با طرح رنگ داخلی  و سایر وسایل مانند مبلمان ، پرده ، دیوار و … ترکیب کنید

مدل هایی با پارچه ضخیم مناسب برای اتاق خواب یا اتاق نشیمن هستند اما گزینه خوبی برای راهرو یا اتاق ناهار خوری نیستند که در آن فرش هایی با توده کوتاه بهتر باشد

دکوراسیون اتاق نشیمن
فرش گرد در اتاق نشیمن

اتاق خواب

 این فرشها در اتاق خواب ،کنار تخت، بسیار کاربردی خواهد بود. یک راه حل جالب و اصلی قرار دادن یک فرش بزرگ گرد زیر تخت با لبه های بیرون زده آن است. این روش فرم زاویه دار مبلمان را صاف کرده و لطافت را به جو می بخشد.

 با یک فرش بیضی کوچک نیز می توانید یک منطقه جداگانه را تعریف کنید

فرش بیضی در اتاق خواب
دکوراسیون اتاق خواب

اتاق کودکان

فرش های مدور و بیضی یک گزینه عالی برای اتاق کودکان نیز هست که نه تنها برای گرما بلکه به منظور محافظت و پیشگیری در برابر آسیب ها استفاده میشود و برای کودک این شکل هندسی ، بیشتر قابل درک است.

 فرشها را می توان در نزدیکی تختخواب ، در منطقه بازی ، در اتاق کودک قرار داد

دکور اتاق کودک
فرش بیضی اتاق کودک

اتاق ناهارخوری، راهرو و حمام

یک فرش گرد در دکوراسیون آشپزخانه یا اتاق ناهارخوری ، به خصوص اگر زیر یک میز ناهار خوری گرد قرار بگیرد ، بسیار مناسب است.

در راهرو و حمام می توانید فرشهای بیضی کوچک قرار دهید. شکل فرش برای حمامهای باریک و بلند مفید خواهد بود.

دکوراسیون اتاق ناهارخوری
فرش گرد در حمام
فرش گرد در راهرو

ویژگی های فرش های بیضی و گرد در مقایسه با فرش های مستطیلی!

بطور کلی فرشهای بیضی و گرد در مقایسه با فرشهای مستطیلی سنتی ، ویژگی های خاصی دارند. فرشهای گرد و بیضی به نرم شدن خطوط مستقیم و گوشه های تیز اتاق کمک می کنند ، که برای سبک معاصر و مینیمالیستی مشخص است.همچنین بلافاصله با شکل خاص خود جلب توجه می کنند و نسبت به فرشهای مربع یا مستطیل فضای کمتری را اشغال می کنند. همزمان ، یک فرش بیضی شکل می تواند فضای داخلی یک اتاق کوچک را از نظر بصری افزایش دهد.

ویژگی های فرش گرد
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]